Az árajánlat adás összetett, ezért minden ajánlatunk számítása egyedi. Ennek oka, hogy mind a digitális és az ofszet nyomtatásnál sokfajta anyagot és sok lépésből álló munkafázist alkalmazunk. Kérjük, hogy az ajánlatkérő gombra kattintva töltsd ki az űrlapot, és 1 munkanapon belül megküldjük ajánlatunkat. 

Reklamáció menete

KIHEZ FORDULHATOK, HA NEM JÓ A LEADOTT GRAFIKAI ANYAGOM?

Miden esetben garanciát vállalunk a közös munkánkra!

Ez azt jelenti, hogy a bármilyen kérdéssel fordulhat hozzánk. Reklamációval, panaszával,grafikai munkával kapcsolatos kérésével fordulhat:

  1. kapcsolattartójához, akinél a nyomdai megrendelést kezdeményezte
  2. írhat emailt, elérhetőségeinket megtalálja a kapcsolatok menüpont alatt
  3. hívhatja ügyfélszolgálati ügyeletünket akár hétvégén is: +36 30/472-5797